Osmeh: novi način plaćanja obroka u KFC restoranima u Kini

Restorani KFC u istočno kineskom gradu Hangdžou su uveli novi način plaćanja – osmeh.

Kupci će moći da koriste sistem prepoznavanja lice „Smile to pay“ i taj novi tehnološki koncept, koji je usmeren na zdravlje, delom je uveden od strane kompanije Yum China Holdings, koji bi trebalo da namami mlađu genereciju potrošača.

Foto: REUTERS/Stringer

Yum China, koja se prošle godine odvojila od matične kompanije Yum Brands Inc, pokušava da poveća rast u drugoj po veličini svetskoj ekonomiji, gde su bezbednost hrane i ukusi potrošača smanjili prodaju od 2012. godine.

Yum je i dalje najveći lanac brze hrane na tržištu gde ima preko 7 865 prodavnica. Njegova prodaja u Kini se poboljšava, što se pokazalo sa njegovim brendom KFC-om.

Restorani su povezani za Ant Financial-om, koji stoji iza softvera za prepoznavanje lica. Kompanija je izjavila da je ovo prva komercijalna upotreba softvera u svetu.

Potrošači mogu platiti skeniranjem lica na kiosku za poručivanje i unosom broja telefona – čiji je cilj zaštita od ljudi koji žele da prevare sistem.

„U kombinaciji sa 3D kamerom i algoritmom detekcije pokreta, Smile to Pay može efikasno da blokira pokušaje prevare korišćenjem drugih ljudi ili video snimaka i da time obezbedi sigurnost naloga,“ rekao je Jidong Chen, direktor biometrijske identifikacione tehnologije kompanije Ant u izjavi.

Meni prodavnice nudi sezonske proizvode, salate, peciva i piletinu. Pića uključuju sveže ceđene sokove, kafe i točeno pivo.

Koncept ovakvih prodavnica nije prvi put testiran na tržištu od strane Yum-a, a čak ni njegovog najvećeg konkurenta, McDonalds-a.

Joey Wat, predsednik kompanije Yum China, rekao je da je nov koncept najviše namenjen „mladim, tehnološki savršenim potrošačima, koji žele da prihvate nove ukuse i inovacije“.

Izvor: Reuters

Please follow and like us:

Advert

Pin It