Od selfija do umetničkog izraza

Galerija Saatchi i Huawei, treći najveći brend pametnih telefona na svetu, su najavili saradnju na organizaciji izložbe From Selfie to Self-Expression. Izložba koja će biti otvorena 31. marta 2017. godine u galeriji Saatchi ujedno je i prva koja se bavi istorijom selfija od starih velikana slikarstva do današnjih dana, i nastojaće da istakne stvarni kreativni potencijal ovog oblika izražavanja koji je često kritikovan kao besmislen.

Ryan-Reynolds-and-Samuel-L-Jackson-got-mobbed-in-Amsterdam-yesterday

Izložba će takođe naglasiti sve veću ulogu koju pametni telefoni imaju kao medijum samoizražavanja tako što će deset uzbudljivih Mladih britanskih fotografa biti angažovano da kao deo svog umetničkog razvoja stvore nove radove pomoću najnovijih Hauwei telefona sa dvostrukim sočivom, nastalih u saradnji sa kompanijom Leica. Obnavljajući duh i energiju pokreta Mladi britanski umetnici koji je nastao pre 25 godina, radovi ovih Mladih britanskih fotografa će biti izloženi u galeriji posvećenoj vrhunskim fotografijama uslikanim telefonom. U ovoj galeriji fokus će se pomeriti od selfija ka dokumentovanju sveta oko nas kao uporednog oblika samoizražavanja.

Na izložbi From Selfie to Self-Expression biće predstavljena značajna umetnička dela, od kojih mnoga imaju interaktivan i digitalni sadržaj, umetnika sa raznolikom umetničkom pozadinom, poput Kutliga Atamana, Kristofera Bejkera, Džuno Kalipso, Trejsi Emin, Van Goga, Mohaua Modisakenga, Rembranta, Sindi Šerman, Gevina Turka i Velaskeza. Pored dela mnogih uticajnih umetnika biće izložene i selfi slike koje su brzo postale ikone digitalne ere – od prelepih i uzvišenih do ludih, pokvarenih i potpuno opasnih.

Saradnja kompanije Huawei sa Galerijom Saatchi je pokazatelj njene posvećenosti izgradnji sopstvenog brenda u Velikoj Britaniji i podrške kreativnom izražavanju kroz fotografiju. Dolazi nakon prošlogodišnjeg puštanja u prodaju revolucionarne serije telefona Huawei P9, koji su postavili nove standarde u fotografisanju telefonom uz pomoć prve kamere sa dvostrukim sočivom napravljene u saradnji sa ikonom u proizvodnji kamera – kompanijom Leica. Izložba će trajati od 31. marta do 30. maja 2017. godine i zauzeće ceo jedan sprat Galerije Saatchi.

Ellen Oscars

U isto vreme kada je objavljeno otvaranje izložbe, Galerija Saatchi i Huawei ponudili su  umetnicima, fotografima i ljubiteljima fotografije širom sveta mogućnost da kroz takmičenje #SaatchiSelfie prikažu svoje najkreativnije selfije međunarodnoj publici, kao i da njihova dela budu izložena u Galeriji Saatchi.

O pobednicima takmičenja #SaatchiSelfie će odlučivati žiri sastavljen od čuvenih umetnika i naprednih intelektualaca. Pored toga što će njihove slike biti izložene u Galeriji Saatchi u sklopu izložbe From Selfie to Self-Expression, deset najuspešnijih takmičara će dobiti i najnovije Huawei telefone, dok će finalni pobednik dobiti neprocenjivo fotagrafsko iskustvo koje će biti objavljeno naknadno. Finalni pobednik takmičenja #SaatchiSelfie će biti objavljen na otvaranju izložbe u Londonu 30. marta 2017. godine. Takmičenje je počelo u ponedeljak 23. januara.

pope


,,Na mnogo načina selfi predstavlja savršeni primer prelaza savremene kulture u digitalno i tehnološki napredno doba u kome su se mobilni telefoni izjednačili sa kamerama. Oduševljeni smo što možemo da sarađujemo sa kompanijom Huawei na izložbi From Selfie to Self-Expression. Ona će biti detaljan prikaz istorije i kreativnog potencijala selfi slika, dok takmičenje #SaatchiSelfie nudi globalnu platformu za samoizražavanje. Unajmljivanje deset Mladih britanskih fotografa upotpunjuje ovu priču i ističe potencijal najnovije tehnologije da podrži kreativnost.”Nigel Hurst, direktor Galerije Saatchi

,,Nakon decenije fotografisanja pametnim telefonima, nalazimo se na prekretici. Prelazimo sa dokumentovanja naše interakcije sa svetom kroz selfije na projektovanje svoje ličnosti na svet kroz sopstvnu kreativnost. Pametni telefon je postao alatka umetničkog izražavanja. Selfi generacija postaje Generacija samoizražavanja jer svi mi nastojimo da istražimo i podelimo svoju unutrašnju kreativnost kroz jedinu umetničku alatku koja nam je svima dostupna – pametni telefon.” Glory Zhang, direktor marketinga kompanije Huawei Consumer Business Group

benedict credit daily mail

Via

Source

Please follow and like us:

Advert

Pin It