O aplikaciji “Flagify” srpskih studenata bruji čitava planeta

Iza aplikacije pomoću koje je u celom svetu na društvenim mrežama iskazivano saosećanje sa žrtvama terorističkih napada u Belgiji, Keniji i Turskoj, stoje šestorica studenata ETF-a i Matematičkog fakulteta u Beogradu.

Studenti matematike i elektrotehnike položili su ispit solidarnosti. Smetalo im je što fotografiju na Fejsbuku zastava pokriva jedino u počast žrtvama terorističkog napada u Parizu. „Evropa je epicentar svega, tako da sve što se dešava van nje, ostaje u tišini“, istakao je Mladen Canović, student MF-a.

Aplikacijom Flagify hteli su da omoguće korisnicima društvenih mreža da solidarnost pokažu i sa porodicama žrtava terorizma u Keniji, Somaliji, Pakistanu, Turskoj. Voleli bi i da se njihova aplikacija ne koristi jedino tragičnim povodom.

Flagify app

„Korinici iz BiH iskoristili su aplikaciju Flagify kako bi obeležili dan državnosti svoje zemlje, tako da, želeli bismo da se naša aplikacija koristi u neke lepše svrhe, ukoliko ne, iskreno bismo voleli da aplikaciju niko nikada ne koristi“, naveo je Miljan Kolčić, student MF-a.

Ipak, pažnju svetskih medija, od Huffington post-a do Newyork Times-a, privukli su posle briselske drame. Englezi su dali i uputstvo čitaocima kako da profilnu sliku oboje u belgijsku trobojku. Pažnja im prija, praksa se možda i isplati.

„Unapređujemo se, unapređujemo svoje znanje, radimo na nekom većem projektu“, naglasio je Canović. „Od oktobra prošle godine, imali smo više od tri miliona prikaza stranice. To je za nas predstavljalo jedan veliki tehnički izazov – u nekim trenucima imali smo preko 1.500 korisnika u jednom trenutku, pa smo morali da optimizujemo servere i sam naš kod, da to radi na najbolji mogući način“, dodao je Kolčić.

Mala je verovatnoća da će nešto zaraditi od ove aplikacije. Oni imaju ideju, iako im to nije među prvim ciljevima.
„Cilj je da aplikacije budu besplatne i svima dostupne, ono što mi možemo da uradimo je da izdamo oglasni prostor na našem sajtu i od toga eventualno zaradimo nešto“, naglasio je Kolčić.

Zaradili su iskustvo i popularnost, jer posećenost sajta rasla je i do 50.000 korisnika dnevno.

Izvor i foto

Please follow and like us:

Advert

Pin It