Facebook pokreće centralizovanu Crisis Response opciju kako bi pomogao korisnicima tokom nesreća i napada

Facebook je danas objavio novu funkciju pod nazivom Crisis Response, koja će biti središte za sve bezbedonosne alate kompanije. To prvenstveno uključuje Safety Check, funkciju koja omogućava korisnicima Facebooka da obaveste prijatelje i članove porodice da su sigurni tokom prirodnih katastrofa, terorističkih napada i drugih incidenata koji ugrožavaju život.

Foto: Facebook

Centar će takođe sadržati mešavinu javno objavljenih Facebook članaka, vesti, fotografija i video snimaka kako bi ljudi bili informisani i kako bi se ažurirale vesti o datim krizama. Drugi dodaci uključuju alatku za pomoć zajednici, koja je prvi put predstavljena u novembru prošle godine, za koordinaciju pomoći tokom katastrofe i potpuno novu funkciju prikupljanja sredstava za podršku grupama i pojedincima, kao i neprofitnim organizacijama koje se bave humanitarnim radom.

Facebook je već neko vreme hvaljen zbog pomoći koju je pružio u kriznim situacijama, što se odnosi na njegovu ulogu u olakšavanju posledica od katastrofa, na taj način što omogućava da se proveri stanje korisnika koji se nalaze na područjima koje su pogođene nekim katastrofama. Safety Check  je prvi put predstavljen 2014. godine, ali je postao široko korišćen tokom zemljotresa u Nepalu 2015. godine i Facebook je po tome postao karakterističan u ovoj oblasti, jer je omogućio korisnicima da na brz i lak način obaveste najbliže da su živi i dobro usred nekog haotičnog napada ili prirodne katastrofe.

Safety Check se sada može i automatski aktivirati prilikom objavljivanja postova korisnika ili objavljivanjem potvrda od nekih trećih strana, kao što su nezavisne novine ili vladini izvori. Iako je Safety Check imao i nekih neuspeha (lažne potvrde bezbednosti, širenje panike pomoću zastarelih vesti), ipak predstavlja jednu od najvažnijih Facebook opcija. Sada, pomoću centralizovanog čvorišta sa više izvora, trebalo bi da bude još jače oružje za obaveštavanje o bezbednosti korisnika.

Izvor: The Verge

Please follow and like us:

Advert

Pin It