VR će učiniti kupovinu nameštaja lakšom

Upotreba Virtuelne Realnosti dok birate tapete ili nameštaj mogla bi da poveća prodaju za 1bn£ godišnje, rezultati su novih istraživanja.

Virtuelna i augmentovana realnost mogle bi da obezbede veliko komercijalni uspeh ovoj grani proizvodnje jer bi kupci mogli pregledati proizvode na lakši i bolji način te bi se češće lakše i impulsivnije odlučivali na kupovinu.

ikea-vr credit inhabitat

Istraživanje je sprovela kompanija iz Mančestera DigitalBridge, i u njemu se navodi da je čak trećina ispitanika odustala od kupovine u proteklih 12 meseci jer nisu mogli da zamisle kako proizvod izgleda u njihovom okruženju., kući ili kancelariji.

David Levine, CEO, DigitalBridge, tvrdi da sa ovolikom ciframa, industrija kućnog dekora više ne može da ignoriše VR kao komercijalni alat. Više od polovine ispitanika reklo je da bi se lakše odlučilo na kupovinu uz opmoć ovakve tehnologije.

“Ovo nije ograničeno na dizajn enterijera, već ima potencijal da napravi revoluciju u mnogim sektorima prodaje od mode do arhitekture i tržišta nekretninama.

Neki od velikih prodavaca već  su polako zakoračili u ovu sferu  investirajući u male start up kompanije koje će im pomoći sa izradom platformi.

Gigant John Lewis postao je poslednja u nizu kompanija koje uvode VR kao alata u svoje poslovanje, sledeci kompaniju Ikea.

Christine Kasoulis, direktorka prodaje u kompaniji John Lewis dodala je:

“Kupci žele da vide kako proizvod izgleda u njihovoj kući – i stilski i dimenziono. To je jedna od značajnih prepreka na prutu prodaje a ovi alati će je popuniti i učiniti izbor i odluku manje kompleksnom.”

 

vr furniture

 

Via

Please follow and like us:

Advert

Pin It