KitKat proizvođač Nestlé optužen za kopiranje igrice Atari Breakout u reklami

Nestlé je optužen za kopiranje Atari video igrice iz sedamdesetih godina za KitKat kampanju.

U žalbi koja je podneta u četvrtak federalnom sudu u San Francisku, Atari je rekao da je Nestlé svesno iskoristio Breakout ime putem društvenih medija i video snimka u nadi da će preuzeti potrošače, nostalgičare Generacije X koji i danas postoje.

Atari je naveo reklamu pod nazivom KitKat: Breakout, u kojoj su odrasli i deca, sedeći na sofi koristila vesla kako bi udarali KitKat štanglice. Prema Atari-u, „Nestlé je jednostavno preuzeo klasični Screen Breakout, zamenio cigle sa KitKat barovima i pozvao potrošače da „izbiju“ (break out) i kupe više slatkiša.“

Kompanija koja kreira video igrice optužila je Nestlé za kršenje autorskih prava i zaštitnih znakova i da je nelojalna konkurencija.

„Ustavno ponašanje u ovom slučaju je toliko jednostavno i očigledno da Nestlé ne može tvrditi da je „nevini“ prekršilac,“ izjavio je Atari. „Nestlé je tačno znao šta radi.“

Kompanija traži trostruki profit Nestlé-a, zbog navodne povrede, plus trostruku kaznenu odštetu.

Nestlé je izjavio: „Ovo je reklamni oglas koji se pojavio u Velikoj Britaniji 2016. godine. Oglas se više ne objavljuje i nema trenutnih planova da se ponavlja da reklama.“

„Svesni smo optužbe u SAD-u i snažno ćemo se boriti protiv ovakvih navoda,“ dodao je Nestlé.

Izvor: The Guardian

Please follow and like us:

Advert

Pin It