WHATSAPP smišlja kako da počne da zarađuje

Iako je Facebook za njegovo preuzimanje platio astronomskih 19 milijardi dolara, WhatsApp osim baze korisnika nije svom novom vlasniku doneo ništa finansijski opipljivo.

Naime, u početku je ova aplikacija naplaćivala godišnju pretplatu (0,99 dolara nakon prve godine korištenja), ali otkad je pod Facebookom to je ukinuto. Jan Koum, osnivač WhatsAppa oduvek obećava da u aplikaciji neće biti reklama, ali sada ipak razmišljaju o nekom načinu zarađivanja novca – sa više od milijardu korisnika trebalo bi biti moguće nešto i zaraditi.

WhatsApp-Facebook

Kako javlja Reuters, nekoliko startupa u sklopu poznatog inkubatora Y Combinator testira opcije koje bi WhatsAppu mogle doneti novac.

Radi se o novom načinu na koji bi kompanije mogle direktno komunicirati sa svojim korisnicima, sličnoj opciji koja već postoji u Facebook Messengeru, gde se komunikacija može obavljati i uz pomoć chatbota.

WhatsApp ipak ostaje dosledan sebi pa naporno radi na tome kako bi se izbeglo slanje reklamnog spama koji bi iritirao korisnike.

Informacija o okretanju WhatsAppa kompanijama ide ruku pod ruku s nedavnom vešću o skorom početku testiranja poslovnog WhatsAppa u Indiji.

Naime, na nekim tržištima Facebook Messenger je manje popularan od WhatsAppa, pa kompanija želi to iskoristiti na način da omogući kompanijama da koriste obe aplikacije kako bi došle do svoje ciljane publike.

Please follow and like us:

Advert

Pin It