Facebook lansirao svoj web shop – Marketplace

Facebook nedavnim lansiranjem svoje internet prodavnice i oglasnika Marketplace ponovo ulazi u trku sa konkurencijom iz sfere e-trgovine.

Generalno gledavši, Facebook Marketplace neće biti konkurencija gigantima iz ove oblasti kao što su eBay, Amazon i Alibaba, ali će manjim web trgovinama svakako pomrsiti konce. Na primer, najpopularniji internet oglasi Craiglist će pretrpeti udar po drugi put, a na spisku “ugroženih” naći će se i svi najpopularniji lokalni oglasnici širom sveta.

photo credit - Facebook

photo credit – Facebook

“Facebook je mesto na kome se ljudi povezuju, a tokom poslednjih nekoliko godina to rade na prilično drugačiji način, pošto međusobno prodaju i kupuju stvari. U ovom momentu oko 450 miliona korisnika pregleda Facebook grupe namenjene kupovini, prodaji ili razmeni raznih vrsta proizvoda”, izjavila je Mary Ku, direktorka proizvodnje u Facebook-u.

Pre skoro deset godina, tačnije u maju 2007. godine, Facebook je po prvi put lansirao Marketplace, ali se tada i nije proslavio. Ovog puta, Marketplace je svakako pažljivije i detaljnije osmišljen, jer su u razvoj uzeta u obzir iskustva iz prvog pokušaja, zajedno sa propustima konkurencije, tako da u Facebook-u čvrsto veruju da su ovog puta napravili pun pogodak.

 

Please follow and like us:

Advert

Pin It